Omrvinky: samé akcie a konečne trochu normálnejšia reklama

Napriek každému vetru a každej kvapke, jeseň ma doma držať nebude. Chystá sa kopec akcii, na niektoré idem ako návštevník, inde pôjdem sám variť. Je tu úroda jesenných Omrviniek, treba ju pozbierať.

Dni regionálnej kuchyne Bratislava

Ďalšia akcia od Sharkamu, tentoraz jedlá Bratislavy, Záhoria a Podunajska. Minifestival jedla bude 26. – 28. septembra, vždy od 11:00 do 22:00 na Primaciálnom námestí v Bratislave.

Výstava kávy a čokolády v Nitre

Akcia sa bude konať v obchodnom centre Mlyny v Nitre, 26. – 27. októbra, organizuje ju Cafes. V sobotu začne o 10:00 a v nedeľu o 13:00. V oba dni skončí o 18:00. Neviem, či akciu nenazvať aj festivalom, pretože na nej budú jednak predajné stánky menších slovenských pražiarní, ale aj ukážky alternatívnych príprav a praženia kávy, cupping, degustácie a súťaž 3. ročníka Latte Art Jam. K dispozícii budú aj stroje, kde si budú môcť ľudia vyskúšať správnu prípravu kávy.

Čo sa čokolády týka, tá bude v režií Lyra Chocolate. Nedávno sa jej majitelia vrátili z plantáží v Columbii, tak budú mať čo povedať aj ukázať.

Na tejto akcii sa zúčastním aj ako vystavovateľ. Bude to v nedeľu, čas ešte upresním neskôr tu v článku. Donesiem svoju zbierku moka konvičiek, ale budem tiež robiť ukážku domáceho praženia aj varenia v moka (koťogu). Nič veľké, len to tam trochu začmudím.

Paulus vs. Ihnačák

Čo sa najprv tvárilo ako ďalšia televízna šou, budú v skutočnosti videorecepty vtesnané do reklám a samostatnej webstránky Lidla. Samozrejme previazané s konkrétnymi akciovými produktami. Mimochodom, táto istá kampaň beží napríklad aj v Poľsku. Potiaľto by na tom možno nebolo nič extra zaujímavé, ale táto konkrétna akcia má konečne aspoň nejaký hlbší zmysel a detailnejšie prevedenie.

Marcel Ihnačák

Celý projekt je už vo svojom mene postavený na zbytočnom aj trápnom súťažení s Čechmi. Beriem to ako nástroj na previazanie rovnakej kampane v dvoch rozdielnych krajinách. Základ je však web, na ktorom pribúdajú video návody aj video recepty dvoch šéfkuchárov. Krátke, trefné a k veci. Recepty sa dajú vytlačiť, poslať známym, dá sa o nich debatovať priamo pod videom. A funguje to na veľkých obrazovkách aj mobiloch, rozumej, aj v obchode.

Za mňa palec hore. O niečo podobné sa pokúšala aj Billa so svojím Giussepem, ale skončilo to skôr pri igelitkách v lokálnom seriály ešte lokálnejšej televízie. Na tejto tlačovke som si všimol ale jeden detail. Dekoračný pultisko, ktorý sa prehýbal pod delikatesami od sušených šuniek, prekrojeného exotického ovocia až po homáre. Za seba dúfam, že sa všetko to jedlo nevyhodilo a minimálne ho použili do ďalšej produkcie.

A propós Marcel Ihnačák. V tejto chvíli sa venuje len tomuto projektu, čo znamená, že už nevarí v žiadnom podniku. Onedlho by mu mala výjsť nová kniha a možno ešte jedno prekvapenie, s ktorým mu hlavne držím palce. Ale to bude na iný článok.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Komentáre (3)

  1. Rad by som sa vyjadril k tej poslednej akcii, kedze slovenske televizie vobec nesledujem nejako o tom vela neviem no z toho co som zachytil tomu rozumiem ze v tejto akcii bude zapojeny aj lidl kde kuchari vymyslaju recepty a lidl nasledne bude mat akciu na ingrediencie co mi pride ako dost kontraproduktivna myslienka asi ako ked som sa dozvedel ze do relacie s rastom zidekom dodava suroviny tesco a su s nimi spokojni tak od vtedy som to uplne ignoroval nemam pocit ze by slovaci nevedeli varit skor je akutny nedostatok kvalitnych potravin predovsetkym meso zelenina a ovocie ktore casto krat tazko rozoznat od odpadu a napriklad skusali ste niekedy zohnat cerstvy koriander?

    1. Skusali, maju ho v metre. A potom v azijskych obchodoch.

    2. ja som na cerstvy koriander raz natrafil aj v Tescu :-)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.