Motorest Ladomer

Nový motorest na hlavnom ťahu v Laromerskej Vieske sme mali po ceste k Ostrožovičovi. Vyskúšali sme ho hneď dva razy. Cestou tam aj na druhý deň, cestou späť.
Motorest sa už na prvý pohľad vymyká všetkým salašom a iným zrubovitým budovám, ktoré lemujú naše cesty. Počasie bolo už trochu chladnejšie, ale napriek tomu sme vyskúšali letnú terasu. Na druhý krát zasa vnútrajšok. Vonkajšok vidíte na fotke, vnútro je zasa zariadené v dreve s hnedými a pastelovo zelenými tónmi. Na poschodí trochu hrala hudba hlasnejšie, než by nám bolo príjemné, no na prízemí bolo príjemne. Personál bol po oba razy komunikatívny a ochotný. V jedálnom lístku potešila pečená baranina a prekvapilo tofu v zemiakovom cestíčku. Baranina prišla poukladaná na pečených zemiakoch, po krajoch vyzdobená baraními rohmi. Mäso voňalo a chutilo, aj zemiaky boli akurát. Ani neplávali v oleji, ani neboli zhorené. Tofu bolo obalené v ceste, z akého sa robia zemiakové placky. Z tofu si viem predstaviť mnoho ďalších jedál, ale tomuto som jednoducho nemal čo vytknúť. Ako malá lastovička v záplave bryndzákov a iných povinných jázd to bolo chutné a potešilo. Opäť oba razy…

Suma sumárum, rakúsky Landzeit to síce nie je, ale pomaly sa tam hádam dostaneme. Možno aj cestou cez Ladomerskú Viesku. Ak navštívite, dajte vedieť v komentároch.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Komentáre (55)

  1. chodíme okolo, chystáme sa tam, takže teraz pôjdeme bez strachu! :)

    Odpovedať
  2. drzim palce. Pre istotu ;-)

    Odpovedať
  3. Vždy len prefrčím, no nabudúce sa zastavím a dám vedieť.

    Odpovedať
  4. Tak ubohy podnik s mizernym jedlom a obsluhou som nezazil.Obsluha studenti ktory nevedia ani zatat a jedlo surove bez chuti proste otras a hanba.Vrelo odporucam podnik obist maximalne ako sa da.

    Odpovedať
    1. Choď tam teraz a porovnaj to .

      Odpovedať
    2. Bol si evidentne v inom podniku. Chodím tam od otvorenia a študenti tam nikdy neobsluhovali. Obsluha je tam roky tá istá. Rýchla milá. Kuchyňu tak dobrú za únosné ceny inde nenajdeš.

      Odpovedať
    3. ..klasika, .. všetko ošomrať, v tom naši ludia ako jedninom vynikajú, chodím po celom SK, poznám motoresty, tento je jeden z tých najlepších, jedlo veľmi dobré, a nikdy tam nerobili študenti, stále tie rovnaké čašníčky… parkovisko je tam stále plné áut čo si dajú tú námahu, zísť z diaľnice…

      Odpovedať
  5. Náhodou som sa zastavila v novom motoreste aj s kolegami na obed.Moje hodnotenie staničná krčma.Určite to nestálo za tie peniaze.Neodporučem nikomu.

    Odpovedať
  6. mrzi ma vasa skusenost. Co ste si dali? Kolko bolo ludi v podniku? Preco stanicna krcma?

    Odpovedať
  7. Marianna

    Zastavili sme sa tam 2-krat. Prvykrat v piatok a boli sme velmi spokojni a druhykrat na spiatocnej ceste v nedelu a musim priznat sklamanie. Na pociatku dobry dojem nam pokazil casnik. Reklamovali sme, ze sme si k haluskam objednali 2 dcl zakysu a doniesli nam 2 dcl pohar, ktory bol tak max. do 2/3 plny (a aj to prehanam). Reakcia casnika bola – doniesol nam ukazat, 2 dcl-ovy teglik so zakysom, ze je tam uvedeny objem 2 dcl a ze on predsa zo stien nic vyskrabavat nebude. Argument „ako sa patri“. ak platim za urcity objem, predpokladam, ze mi ho daju. Chcela by som vediet, ci by mu toto vysvetlenie stacilo pred SOI-kou. V kazdom pripade sme znechutene zaplatili a nabuduce sa tam uz nezastavime.

    Odpovedať
  8. Pokiaľ ste pili zákys z bieleho pohára, tak ten má objem vyše 3dcl – mám to premerané. Tiež sa mi totiž nevidel obsah podávaného produktu a tak som si to dal premerať. Pred SOI-kou to teda obstojí. Jozef a Renáta: Čo ste si dali a pre čo konkrétne Vám to vadilo? Koľko tam bolo vtedy ľudí? Čakali ste dlho?

    Odpovedať
  9. SlavoStruna

    Vrelo doporucujem! prijemna obsluha a este prijemnejsi majitelia!
    v žiarskom regione istotne patri medzi TOP 3 restauracie!

    PS. Ivan dufam, ze za tento pozitivny ale skutocne pravdivy prispevok zaplatis na detskom turnaji 20.12.2009 v Greene nejaku tu hrusticku…

    Odpovedať
  10. ?

    Odpovedať
  11. Peter Ondrejka

    Slavo Struna

    doverihodnost tvojho pozitivneho hodnotenia je maximalne na urovni tej hruskovice…

    moze to byt aj pravda aj nie, ale ja si myslim , ze to je akurat tak jemny lieh s pridanou aromou… a ta pridana aroma zobrazuje akurat tak ten tvoj prispevok :)

    Odpovedať
  12. co hovorite na motorest ladomer? jedlo,obsluha konkretne meno atd,ja tam chodievam dot casto a nemal som tam ziadny vazdny problem

    Odpovedať
  13. na motorest ladomer nemozeme s manzelom povedat nic negativne pretoze sa tam zastavujeme pravidelne a ani raz sme nemali nic proti. vyborna obsluha a kuchyna taktiez .

    Odpovedať
  14. Bol som tam raz, ale viacej už nepôjdem, Dal som si Baraní perkelt, ale bolo to otrasné – bez chuti, šťavička bola v podstet len voda bez farby, chuti so zápachom, halušky mazľavé.
    Obsluha tak tá bola ako tak, Ale nič moc.
    Napríkald s kolibou Stráže nad Zvolenom, alebo bo Neresnickým salašom, či salašom Hron v Kováčovej sa to nedá porovnať.

    Odpovedať
  15. Jarmilia

    Do motorestu ladomer sme prisli vecer okolo siedmej hodiny obsluhovala nas prijemna casnicka tusim matka strasne mila, na moj obdiv vela ludi v restauracii na tak neskoru dobu a obsluha bola velmi rychla a starostliva po objednani jedal na objednavku som si myslela, ze to bude fakt trvat pol az tristvrtehodinu kym mi jedlo prinesu ako v ostatnych restauraciach, ale skoro mi oci vyliezli z jamiek ked do desiatych minut som mala jedlo pred sebou a ti co maju negativny pristup k takemuto vybornemu personalu a jedlu asi su degradovani mantaci, co sa stravuju len na pumpach a zavodnych jedalnach, preto by som chcela popriat celemu personalu motorestu ladomer vela uspechov a nech vydrzite co najdlhsie, urcite sa tu este zastavim

    Odpovedať
  16. Typická reakcia na diskusiu na slovenskom webe. Ak sa nestotožňujete s mojim názorom, ste všetci degradovaní mantáci atď. Bez ohľadu na realitu. Ty máš možno dobrú skúsenosť, ja som ju jednoducho nemal.

    Odpovedať
  17. Bol by som nerad, keby sa to tu zvrhlo nejakym zlym smerom. Kazdy ma pravo na svoj nazor. Tym skor, ze pri kolisajucej kvalite mozu mat dvaja ludia naozaj uplne rozdielne skusenosti.

    Odpovedať
  18. Peter Ondrejka

    to sa vola mentalita, s ktorou toho asi vela nenarobime , ze? :D

    Odpovedať
  19. Alebo pan majitel zmobilizoval sily a vytvara virtualnych mistery shopperov :)

    Odpovedať
  20. mato: kludne, skor alebo neskor aj tak pravda vyjde na povrch. Nech uz bude akakolvek.

    Odpovedať
  21. Michaela

    Kde sa da ziskat nejaky kontakt na toto zariadenie? Skusam vsade mozne a nedari sa…

    Odpovedať
  22. ahojte, tak dnes som sa tam zastavil a verte mi, že som mal problém zaparkovať. Myslím, že to hovorí za všetko. Bol som v motoreste viackrát a som spokojný tak ako s kvalitou jedla tak aj s obsluhou a príjemným prostredím. Na to že funguje od júna 2009 vytvoril si skutočne dobré meno, takže len tak ďalej a veľa zdaru……

    Odpovedať
  23. co tak zverejnit IP adresy ludi v tejto diskusii, myslim ze by boli pobavujuce, majitelia restik nie su taki sofistikovani aby ich vedeli menit

    Odpovedať
  24. Niekto musi byt brutalne dobry zakaznik, ked si presne pamata, kedy otvorili podnik, okolo ktoreho chodi autom :)

    Odpovedať
  25. mozete byt v klude, adresy su absolutne rozdielne.
    skor ma zaraza, ze si nevsimate tie komentare o stanicnej krcme. Ked sa na to pozriem suma sumarum, tak vazne nemam pocit, ze si tu niekto prihrieva polievku.
    Jedno je ale jasne uz teraz – nemam zaujem robit policajta a neuprimne komentare sa skor alebo neskor aj tak ukazu vo svojom pravom svetle. Na druhej strane, za kritikou sa moze casto skryvat napriklad konkurencia, nespokojny zamestnanec alebo hocikto, kto sa do podniku prisiel vyzurit na personale, pretoze nemal skratka dobry den. Nerealne, aby sme patrali po skutocnych motivoch. Takze nakoniec je to len o tom, napisat aj B. Nielen A, ze tam bolo fajn alebo tam bolo zle. To nestaci, to moze napisat hociaky anonym, nie je to ziaden prinos ani pre ostatnych citatelov.

    Odpovedať
  26. Nedávno sme boli na kontrolnej návšteve v Ladomeri. Milovaná si dala ako aj predtým, tofu v haruľovom cestíčku, ja zasa kuraciu pečienku na cibuľke.
    Tofu bolo trochu suchšie a cestíčko tmavšie, než by sa patrilo. Naopak, moja pečienka bola výborná, ani krvavá, ani tvrdá, všetko štimovalo.
    Obsluha, atmosféra, prostredie aj ceny boli na tom rovnako, všetko v poriadku.

    Personál nebol o našej návšteve informovaný a navyše som sa pekne dlho neholil, takže úplne incognito ;-)

    Odpovedať
  27. AHOjte vsetci tesilo nas u Vas precovat,no hoci sme necakali taky rychli odchod,no,ale co uz.
    nieco konci a nieco ine zacina.

    S pozdravom
    Anka a Vlasik

    Odpovedať
  28. Zdravim,

    Viktor, ja mam bohuzial tiez skor opacnu skusenost. Prve co ma v jedalnom listku TOTALNE zarazilo bola : Cinska ostrokysla polievka :)))) Medzi bryndzakmi sa naozaj vynimala…Ale nejde ani tak o to, skor ide o to, ze sme si jedlo museli vybrat asi na 5ty krat, pretoze na bryndzaky nemali bryndzu na sote na hlivach nemali hlivy a navyse o bryndzovych pirohoch ktore si dala moja priatelka nam sama casnicka povedala, ze je to polotovar…Viem, v SK restikach je to standard, no ja som skor zastanca toho, ze polotovar si ked uz – mozem urobit aj doma. Nehovorim, prostredie pekne, ale kvoli jedlu sa tam uz asi viackrat nevratim…Musim priznat, ze ja som bol z Ladomeru docela sklamany (mozno som vela cakal). Ale je to samozrejme len moj nazor a komukolvek sa tam pacilo, ten jeho mu neberiem :)

    Bru noc

    Odpovedať
  29. Chapem, mna rovnako zarazil minule ten pangas v slovenskej kolibe. Ine sa bohuzial neda, ako prehliadnut to (teda pokial nie je jedalny listok poskladany len z takychto uletov) a dat si nieco, co nebude z polotovaru (priklad to tofu v cesticku, pecene maso alebo ta pecienka). Alebo ako vravis, jednoducho nejest v „prihrevniach jedla“.

    Nespravili chybu v tom, ze nemali niektore jedla. Chyba bola v samotnom jedalnom listku, ktory by mal byt sezonny a zohladnovat dostupnost surovin. To znamena, ked je problem zohnat hlivu, tak ju v zime skratka na listku nemat. To iste plati ale aj o konzumentoch. Ziadat v zime bryndzu – bude jasne, ze bude zimna alebo nebude skratka ziadna, pretoze je to sezonna vec.

    Ked uz nic ine, tak ocenujem, ze personal priznal farbu s tymi pirohmi.
    Ked som Ladomer chvalil, tak to bolo skor o tom, ze vysliapol zatial celkom dobrou cestou, ale stale je co zlepsovat. Ale to plati o celej gastronomi.

    Odpovedať
  30. Viet mi niekto prosim vas poskytnut kontakt na danu restauraciu? Hladala som vsemozne, zial neuspesne. Dufam, ze sa tu najde aspon jeden cloviecik ktory mi pomoze. Vopred vrela vdaka.

    Odpovedať
  31. Tak ja by som k tejto teme asi tolko, chodim do tohto podniku tak 2 krat mesacne a musim povedat, ze som absolutne spokojny. Sem tam sa najdu nejake mensie nedostatky, no to asi vsade… K predchadzajucim komentarom: ziadni studenti tam nepracuju, su to casnisi, ktori pracovali v roznych restauraciach uz niekolko rokov. Jedno z najchutnejsich jedal co tam maju je prave barani perkelt, cize ak niekomu nechutil, tak skutocne „vymakol“ jeden zly den zo 100, alebo je zvyknuty jedavat kaviar este aj na olovrant….
    A hlavne, dost s kolegami cestujeme po okoli miest Ziar nad Hronom, Zvolen a Banska Bystrica a mozem povedat, ze sa urcite v konkurencii nestrati, netvrdim, ze je najlepsi, no je to lepsi priemer…a predovsetkym, urcite je na vyssej urovni ako pohostinstvo Stráže nad Zvolenom a o salaši Hron v Kováčovej ani nehovoriac. Kto navstivil v poslednej dobe salas Hron a napise ze je lepsi ako Ladomer, tak bud mu chyba sudnost alebo je spolumajitelom uvedeneho salasa…

    Odpovedať
  32. Takže po komentároch, ktoré som si prečítala, som myslela, že nebudem mať kde ísť s kamoškou ktorá sa u mňa zastavila po rokoch kedže tu nežije…. som žiarčanka a ked ideme do ZV alebo BB vždy som si vravela, že sem musím isť…bola som tu pred asi 10 mesiacmi a bola som veľmi prekvapená aj zariadením vo vnútri, pripomenulo mi to krásnu dovolenku kde je tento štýl pre krajinu tapický…ale na to ma nahovoril známy, ktorý chodievala okolo a vždy sa tu zastaví a naje a vždy si pochaľuje…kedže mala prísť tá kámoška, tak som si vravela, že skočíme do Ladomeru, no po prečítaní som sa zľalkla a vravím si, že kde teda, ale stretli sme sa a ona sama navrhla, že by chcela ísť do Ladomeru, lebo jej ho známy odporučili, tak som teda nenamietala…a všetko dopadlo ako má..jedlo sme mali do 10 minút na stole a ešte nás aj čašníčka upozornila z čoho si môžme vybrať a čo už nie je…myslím, že takto sa vyhnú obe strany nepríjemnostiam…dali sme si svičkovú, ktorá nemala chyby…prišli sme dosť neskoro…sedela tam jedna partia, ktorá už mala čosi popité, a boli sme aj slušne vyhodený jedným mladíkom z tej partie, kedže bola záverečná, príjemne nás rozosmial ..pobavil a s úsmevom sme odchádzli…a chodieva sem dosť známych a vždy si pochvaľujú, pretože pracujem tiež medzi ľudmi a čo to si povieme…a myslím, že kritiku treba zobrat z tej pozitívnej stránky, lebo len tá nás posunie dopredu….a 100 ľidí, 100 chutí, takže prejem veľa úspechov a spokojných zákazníkov :o)))

    Odpovedať
  33. Ja som so stravou v Ladomeri veľmi spokojná. Naši konatelia a top manažéri z Luxemburska tam chodia na obed – myslím, že to hovorí za všetko pokiaľ ide o úroveň a spokojnosť aj náročných zákazníkov, nakoľko vyskúšali aj ostatné reštaurácie v širokom okolí a už chodia len do Ladomeru. Nehanbili sme sa tam pozvať ani návštevu z ministerstva, tiež si tam veľmi pochutili. Obsluha je možno trošku uponáhľaná hlavne v čase obeda – ale ani sa nedivím, je tam vždy plno a chcem sa poďakovať majiteľom za vytvorenie ďalšieho priestoru na parkovanie.

    Odpovedať
  34. akurat vcera cestou z BA sme sa tam zastavili na veceri. Dala som si kuracie rezne na mede o ktorich som doteraz nepocula. Take vinikajuce jedlo ake tam bolo som este v zivote nejedla. Priatel sa tiez oblizoval a to mal uplne nieco ine. Proste nam to tam chutilo a ak pojdeme este niekedy okolo urcite sa tam stavime. Oporucame vsetkym :)

    Odpovedať
  35. Pre Luciu – kontakt na Ladomer najdes na odkaz na motorestladomer.sk

    Odpovedať
  36. Dobry den. Mam cerstvu skusenost s obedom z Motorestu Ladomer pri Ladomerskej Vieske. Objednal som si cca.: 12:00 16.5.2011 Taliansky salat s NIVOU. Syr bol nastruhany a vychutnaval som si tento lahky obedik az do posledneho susta. Slanu chut NIVY mi prekazil pepermint, ktory som zacitil spolu s odpornym zuvacim sustom. Ked som to chytil do ruk, bola to rozzuvana zuvacka!!!!! „Asi kucharove tajomstvo“ FUJ! Hned som odisiel na WC vyplachnut si usta od toho hnusu a ked som prisiel za casnickami, vsetky sa tvarili, ze sa nic nestalo…Na to som vysiel naspat na terasu a cakal s nechutou co sa bude dalej diat. Ked sa casnicka, ktora nas obsluhovala vratila, povedala mi, ze keby ona nasla zuvacku v salate, ihned by ho vratila a nedojedla by ho do konca….Este zo mna spravili debilneho chudaka, ktory sa chodieva po restauraciach zadarmo nazrat!!!!! Neskor mi este casnicka odvrkla, ze nemusim „tak“ reagovat….Moja reakcia vsak bola vzhladom na okolnosti este prilis vlazna! Ta casnicka ma statie, ze nenatrafila na poriadneho stareho agresatora, lebo ten by jej tam asi aj facku dal…. Jej argumenty pokracovali napr. tym, ze si za svojou kuchynou stoji (tvarila sa ako majitelka kuchyne a celeho motorestu…) nasledovalo to, ze sa jej to za 2,5 roka este nestalo a jej na to, ze mne sa to este nikdy, nikde nestalo ….Nasledoval casnickin uskerny vyraz tvare a pri arogantnom odkracani od nasho stola este stihla zavrcat, ze VSETKO JE RAZ PO PRVY KRAT…….. Nemam slov!!!! Bol som tam teraz asi stvrty krat a priznam sa, ze nikdy som nemal problemy, ale po tejto skusenosti ma tam uz nikdy neuvidia a celu firmu, v ktorej pracujem tiez!!!!!

    Odpovedať
  37. ak je to pravda tak si mal ist do kuchyne pozriet na tych fekalistov, mozno maju cely stol kde krajaju zeleninu zalepeny zuvackami, tak sa jedna priplietla

    Odpovedať
    1. Vzdy, ked sa stane takato vec, treba o nej okamzite povedat, najlepsie priamo majitelovi. Alebo najprv personalu a nasledne rovno aj majitelovi.

      Odpovedať
  38. Dobry den, pravidelne chodievam do Motorestu Ladomer a poznam personal aj ich kuchynu. Verim, že na taketo nedorozumenia by reagovali inak a pochybujem, že niekto najde žuvačku až v poslednom suste šalatu …

    Odpovedať
  39. anna a libor

    Dobrý deň.Máme čerstvú skúsenosť zo sobotnajším obedom,dali sme si halušky po dlhej dobe kedže pracujeme v zahraničí a boli výborné ako všetko ostatné čo sme tam doteraz jedli,takže tento motorest bol pre nás bezchybný či po stránke obsluhy alebo kuchyne,ale ZMENILO sa to včerajšou večerou ktorá nás zhrozila,pretože sme si objednali jelení guláš ktorí sme si pamätali ako niečo najlepšie čo sme tam jedli,ale včera neviem či kuchár nevie rozoznať mäso pretože ked nám čašníčka doniesla taniere boli sme zhrozený,ja osobne som sa skoro pozvracala od tolkého zápachu,smrdelo to ako keby uvarili zrazeného jelena s popri cesty ako niaka ZDOCHLINA,tak sme jej to vrátili s tým,že niečo nieje v poriadku,že si objednáme niečo druhe,najprv nám povedala,že je to v poriadku nič sa nedeje ale zrazu prišla,že aj ten jelení guláš si musíme zaplatit,zostali sme prekvapení,pretože ked nieje zákazník spokojní tak by sa nám mala čašníčka ospravedlnit a sama nám ponúknuť niečo iné lenže tu v žiari nad hronom sú ludia asi daleko za opicami aby sme niečo takéto mohli čakať.Len jedno by sme týmto chceli odkázať majitelom aby poslali svojích zamestnancou na školenie slušného správania,pretože čašníčka sa tvárila povíšenecky a nechala nás to zaplatit ako nám to nerobilo problém,pretože sme zbytočne nechceli nevytvárali konflikty,my nie sme z takých ludí ktorím by chýbalo 10 eur,takže z 20 eurovej večere bola zbytočne 30 eurová.P.S:takže už len s princípu tam už asi nabudúce neprídeme zbytočne dávať za večeru o 10 euro navrch,to radšej nechám v inom motoreste 10-eurové sprepitné. Sklamaný zákazníci

    Odpovedať
    1. To je smutné ale neporovnávaj pár ľudí z motorestu s ľuďmi v ZH Prosím buď taký milý. :-) Ďakujem

      Odpovedať
    2. predstav si že v žiari nie sú ľudia ďaleko za opicami.sme tu rovnako na tom ako v blave,nitre a podobne.druhý raz to skús smerovať presnejšie.

      ja osobne ako žiarčan som tam nejedol ani raz,ale zarážajúce je koľko aut tam denne stojí ked idem okolo,takže až taký humáč tam zrejme nevaria.apropo,pred rokom mi tam robil bratranec kuchára a vravel,že tam chodí tolko ludí že ledva stíhajú/teda stíha,kedže bol jediný/,kedže ale mal plat základný za toľko práce,šiel radšej pracovať do rakúska,ale to už je o inšom :-)

      Odpovedať
    3. Čačo, pár detailov si doplietol, ale nechcem to tu rozoberať. Jedná sa tu o motorest, ktorý je fakt skvelý a majú tam stále super jedlá. Vždy sa tam rád vraciam, keď mám čas a chuť na niečo naozaj dobré!!!

      Odpovedať
  40. rypákov sa vždy najde dosť, takže treba vyskúšať a verím, že normalny človek bude spokojný…

    Odpovedať
  41. zdravim, ja som bola s kamaratkou na obede a velmi sa mi pacilo prostredie, velke priestory, presvetlene, utulne, citila som sa velmi prijemne. Jedlo bolo na jednicku, obsluha mila, usmiata a ustretova. Chystam sa coskoro zopakovat navstevu a obed znovu, mam cestu okolo. Verim, ze ma nesklamu a na zaklade toho budem dalej odporucat.
    Vsetkym pekny den a iba prijemne skusenosti a chute ;)

    Odpovedať
  42. vladimir bani

    pracujem na motoreste ako sefkuchar od zaciatku.Zakaznici su rôzni,komentare pisu aj urazeni byvali kolegovia ktori museli odist prave pre staznosti na nich a pre ine rôzne prehresky.Netvrdim ze vsetko je vzdy super ale snazime sa ponukat len to najlepsie.Opravnenu kritiku beriem,posuva nas dopredu,ale na ohovaracske reci reagovat nebudem.Prajem nasim hostom vela prijemnych kulinarskych zazitkov a ked nebudu spokojni kludne ma dajte zavolat,pracujem PO-PI do 14 tej.

    Odpovedať
    1. Gratuľulem majiteľovi k takému šéfkuchárovi. Kuchyňa je skutočne výborná. Vždy sa tam radi zastavíme. Dúfam, že si aj dobre finančne ohodnotený.

      Odpovedať
  43. Je tam fajn. Dávam do pozornosti pikantné držky. Sú vynikajúce. Vždy keď je príležitosť tak si ich tam dám.

    Odpovedať
  44. boli sme tam už asi 10-krát. Vždy výborné jedlo a milá obsluha. Ceny prijaťeľné. Teraz pribudla veľká terasa. Veľmi príjemné posedenie, nechcelo sa nám odísť. Žiaľ na Slovensku je takáto dobrá reštaurácia skôr výnimkou.

    Odpovedať
  45. Ja patrím tiež k tým spokojným. Keď som zbadala to množstvo áut pred motorestom, tak som len zahlásila: tu je dobrá kuchyňa. Zostali sme a opravdu som sa nesklamala a určite sa tam zastavíme aj nabudúce. Personálu aj majiteľom držím palce.

    Odpovedať
  46. Eva Lešniaková

    Dobrý deň.
    Dňa 16.8.2013 sme so synom mali dvojnasobnu oslavu a to mojich 50 tich a synovych 30 tich narodenín ktorú sme so svjimi blízkými oslavili prave vo vašom Motoreste. Velmi sa nam tam pačilo, menu bolo pripravene perfektne všetkym našim hosťom velmi chutilo, čo sa tyka stolovania prekrasne. Touto cestou chceme vyjadrit velke poďakovanie pani kucharkam a hlavne mojej sesternici Renatke Zimermanovej, ktorá mi so všetkym velmi pomohla a samozrejme obsluhe tiež patrí velke ďakujem.Dievčata ste naozaj šikovné a určite po dobrych skusenostiach sa stretneme možna pri inych priležitostiach.

    Ešte raz Ď A K U J E M E

    Eva Lešniaková a Peter Izák

    Odpovedať
  47. Neskutocne velky jedalny listok cez 100 jedal, klasicky fail slovenskych restauracii v ponuke bezmasitych jedal, syr so sunkou, sampiony so syrom a sunkou, neskutocne dlha doba cakania na jedlo, pravdepodobne je v kuchyni jeden alebo maximalne dvaja kuchari ktory su tak skvely ze dokazu navarit jedinecnych 100 jedal. Plus k tomu hlasna hudba, nevyrazna chut jedal a posledna kontrola uradu verejneho zdravotnictva ktora odhalila nevhodne skladovanie potravin a pravdepodobne aj potraviny po datume spotreby, kedze chybalo oznacenie (preco asi?). Ak mate radi svoje zdravie a nejde vam len o peniaze a velke porcie, tejto prevadze sa treba na hony vyhnut, majitelia zrejme nepochadzaju z gastro prostredia….v tom lepsom pripade…a ak ano, je smutne ze bohuzial ako mnohi podnikatelia v gastro sluzbach, kaslu na ludi a pozeraju iba na svoju penazenku. Jedine pozitivum pre navstevnikov je mila aj ked pomala obsluha a priaznive ceny. PS: nie som konkurencia, ani urazeny byvaly kolega, ked citam vyssie komenty ktore bohuzial neprijimaju kritiku, ktora by mala skor pomoct nez urazit

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *