Delikatesy čaká ešte jedna zmena

Delikatesy zmena

Po troch rokoch života delikatesom skrížila cestu nová známosť. Doteraz žili relatívne samostatne, ale aj výlučne z môjho vrecka. Teraz zrejme nastal čas, aby si aspoň na svoje vreckové zarobili sami.

Uvažoval som, ako to urobiť bez toho, aby som musel zapredať slobodu, názory a vôbec, celé delikatesy. Vyšlo mi z toho jediné. Hľadať rozumného partnera, s ktorým by sme sa vzájomne dopĺňali. Partnera, ktorý bude brať delikatesy také, aké sú. Alebo lepšie, bude ich chcieť práve preto, aké sú. Po nejakom čase a v podstate náhodne a pozvoľna sme takéhoto partnera našli. Týždenník Trend. Vyzná sa v gastro, vydáva najstarší rebríček hodnotení reštaurácii na Slovensku a nedávno rozbehol samostatnú stránku restauracie.etrend.sk. V mnohých veciach sa naše názory na gastronómiu schádzajú, v niečom budú zasa vždy rozdielne.

Čo prinesie táto zmena?

V prvom rade viac článkov aj ich pestrosť. Nik sa s nami nebude kamarátiť, ak by mali pribúdať články len sporadicky alebo v horšej kvalite ako doteraz.

Trochu sa zmení stránka. Na samom vrchu pribudne tenká lišta Trendu s ich podstránkami. A pribudne reklama, aká je na TRENDrestaurácie. To je aj všetko. Viac reklamných plôch ani neplánujeme, takže nečakajte žiadne textové odkazy pomedzi články, žiadne AdSense a podobné. Reklama bude len tá, čo je aj na stránkach Trendu samotných. Kto sa bojí Piána, toho ukľudním, že delikatesy sa za ním schovávať nebudú.

Zo začiatku vás môže zmiasť, že sa zmení aj adresa stránky. Stále bude funkčná adresa delikatesy.sk, ale v podstate sa stránka presunie na delikatesy.etrend.sk. Nebojte sa, delikatesy sme nepredali. V žiadnom prípade! Nepiplali sme ich toľko rokov, aby sme ich za jeden deň opustili. Vďaka tejto zmene ale nebudeme musieť riešiť napríklad každodennú údržbu systému a budeme sa môcť venovať tomu podstatnému – písaniu a foteniu článkov.

Nebude všetko len o tom, že Trend prerastie do našej záhradky. Rovnako delikatesy prerastú do Trendu. Na stránke restauracie.etrend.sk bude výber z posledných článkov, ktoré uverejníme v našom magazíne.

Keď som na začiatku spomínal vreckové, nemyslel som tým len delikatesy. Vďaka tomuto partnerstvu budeme mať konečne zopár eúr aj na honoráre za články. Ak teda máte chuť písať a aspoň trochu vylepšiť gastronómiu na Slovensku, smelo dotoho.

Posledná zmena bude plus opäť pre návštevníkov stránky. Stále budeme pokračovať v súťažiach, ale čoskoro nám s nimi začnú pomáhať ďalší. Vďaka tomu budú ceny zaujímavejšie a pestrejšie.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Komentáre (24)

  1. Delikatesy ako take mi pripadaju, co sa stalo doma…dnes som si uvaril…dnes sa mi stalo toto…nieco na sposob socialneho webu, a tym su zaujimave…vieme kto to pise…aky ma nazor…dufam , ze vas nikto neovplyvni a ostane to pri tomto „co mam v spajze“…“profesionalnych webov“ je spusta.Drzim palce a zostante aki ste!

    Odpovedať
  2. ftakopysk

    super, vyzera to celkom pozitivne! tesim sa na nove clanky a palec hore za to anti Piano ;)

    Odpovedať
  3. Pjotr: Trend nema zaujem mat duplicitu, profi uz riesia sami na Restauracie.etrend.sk, chce spolupracovat presne pre to, co si popisal.

    Odpovedať
  4. Drzim palce Viktor! super!:)

    Odpovedať
  5. Jozef Kundlák

    Zaujímavá zmena a ako ju vidím ja, tak pozitívna!
    Určite väčšia čítanosť článkov a keď to autorovi webu prinesie aj zadosťuinenie vo finančnej forme, čo viac si priať?

    Odpovedať
  6. Skvela sprava! :)

    Odpovedať
  7. mysacinka

    drzim palce, hadam bude partnerstvo s trendom prinosom

    Odpovedať
  8. fugu3001

    viktor, vela stastia v novom partnerstve, je to asi logicke zavrsenie (etapa) tvojho snazenia, venoval si tomu dost casu a energie. pevne dufam, to bude k obojstrannemu prospechu ;) slovenskych foodblogov je ako safranu a tie kvalitne by asi nemali problem obsadit sedadla na mopede ;)

    Odpovedať
  9. Velká gratulace! Je to velký krok směrem k udržitelné profesionální tvorbě. Ne každý to v Česku nebo Slovensku chápe, proto moc držím palce! ;)

    Odpovedať
  10. Tak aj ja vam blahozelam k tomuto parnterstvu, chapem, ze takyto blog sa nekonecne len zo svojho vrecka podporovat neda, pokial si nevyhral v sportke.

    Odpovedať
  11. roman antalík

    No ja som tejto stránke,doteraz nepočul,nič nove som tu ani neobjavil a neviem čo z toho ma mať Trend za vyhodu…

    Odpovedať
  12. Blahoželám a vôbec to ako zradu neberiem. Verím, že to delikatesy posunie k bohatšiemu obsahu, lebo každý nový článok netrpezlivo očakávam, pretože informáciám z vášho webu jednoducho dôverujem.

    Odpovedať
  13. no snad to stoji za tie peniaze, kedze ratam ze navstevnost delikaties je este lepsia nez zamknuteho trendu (ona bola ostatne zalostna aj pred zamknutim, ak si odmyslime rubriku blogov), zbezne som si pozrel aj tu tragicku stranku pod ktoru idete od ktorej su lepsie este snad aj restauracie.sme.sk (a ze tie su pekne nizko), osobne by som preferoval radsej normalnu reklamu, normalny citatel ked ju vidi na svojom oblubenom webe vie co robit

    pokial neprejdete aspon zatial pod piano tak ten prechod pod nich az tak nevadi ak vas neovplyvnia co sa tyka obsahu, pokial casom prejdete pod piano tak…

    inak odporucam fandom do jedla sledovat agregator apetitus.cz aby nemuseli lozit po kazdom jednom webe v bookmarks a este jedinu aku taku konkurenciu Delikaties na slovensku, ktorou su Retazce (cisto o jedle mam rad aj NaTanieri.sk a restartnutu Germu) ktore sa uz docela vysvihli a zaujimalo by ma ake ponuky mali oni na „spolupracu“ s vacsimi mediami

    btw. aj po redizajne su texty na vasom webe necitatelne s vypnutymi/nenacitanymi obrazkami, tmave pismo na tmavom pozadi, mali by ste to poriesit CSS skriptom aby sa bez obrazkov nacital klasicky cierny na bielom prip. na mobilnom zariadeni podla rozlisenia

    a eTrend je zablokovany v Cine (tak ako najnovsie aj moj blog), takze si uz bez proxy clanky na delikatesach asi ludia neprecitaju

    Odpovedať
    1. Normalna reklama vs. spolupraca – osobne si neviem predstavit, ze by som popri popri pisani a celkovej investicii casu do deli mal najst cas este aj na hladanie reklamy, nie som obchodak, chapes… ;-)

      Apetitus je klasika, sam tam chodim, prave pre dovody, ktore si napisal.

      Germa je restartovana? Idem hned pozriet!

      Dakujem za postreh s pozadim, takato alternativa mi nenapadla. Uz je to zmenene.

      Odpovedať
    2. mal som na mysli Google AdSense, eTarget, samozrejme by to neboli ziadne zavratne sumy, len take male prilepsenie, ratam ze Trend zaplatil vyrazne viac nez by mohli byt potencialne prijmy z reklamy, aj ked zase ak mas vernych citatelov a pises o jedle tak by to mohlo byt slusne cielene na reklamy na rozne produkty prip. restiky

      Odpovedať
    3. Neratas celkom spravne ;-) Ale to nie je podstatne. Pre mna bolo najdolezitejsie, aby mi zostala sloboda a aby to bolo pre vsetky strany – vratane citatelov – pozitivne.

      Odpovedať
  14. Gratulujem Viktor, skvelý počin.

    Odpovedať
  15. Zdielam nazor Pjotra, mne uz zacinaju byt Delikatesy privelmi „profesionalne“, mam radsej amaterske/osobne food blogy.. a teraz este ten Trend do toho… skoda!!

    Odpovedať
    1. Mia: mozes byt trochu viac konkretna? Ktore clanky sa ti zdaju byt prilis „profesionalne“? Pripadne, ako Delikatesy obmedzil Trend. Budem vdacny za odpoved

      Odpovedať
  16. Mozno sa mylime v pojmoch, ked som sa blizsie pozrela na tuto stranku, vsimla som si, ze ju charakterizujes ako „magazin“ a nie food blog, v tom pripade je to asi ok, ked clanky su ake su. Prispevkom (priklad: Omrvinky) chyba „personal touch“, take clanky si mozem precitat inde na webe. Food blog musi mat pre mna ten personal touch, ci su to recepty, recenzie, alebo nejake zazitky a tiez by mali byt vtipne a nielen suche opisovanie niecoho. A tiez fotky by mali byt vlastne a autenticke. Aj ked ocakavam dobry design ako stranky, tak aj fotiek.
    Ale toto je tvoja stranka a budes si ju robit, ako ty chces, a na mne je len to, ci ju budem citat, ze…

    Odpovedať
    1. Magazin je to preto, lebo je tu viac autorov. Inak je to samozrejme stale food-blog, tam sa nemame na co hrat. Obsah autenticky je. Aj spominane Omrvinky, pretoze v nich pisem o veciach, ktore ma zaujali a myslim si o nich, ze by mohli aj druhych.

      S Trendom to nema nic spolocne uz vobec nic, pretoze dokonca mame v zmluve explicitne stanovene, ze obsah musi zostat v rovnakej kvalite, periodicite atd. Skratka, ze sa na nom nema nic menit. Ale nech posudia ini, ci sa obsah a rukopis zmenil…

      Odpovedať
  17. Pre mna je tato stranka takym „hybridom“ (nie myslene v zlom) medzi food-blogom, internetovym casopisom a a neviem cim este… Ale to je len moj nazor, komu sa tento styl paci, nech ho cita. Ja citam extremne vela zahranicnych food blogov, ktore sa mi pacia ako designom, tak i obsahom… A z nasich sa mi najviac paci natanieri.sk.
    Tak zelam vela citatelov!

    Odpovedať
    1. Natanieri je aj nas oblubeny blog! ;-) Hybrid sa mi paci a asi najlepsie vystihuje podstatu… Vdaka za nazor, aj ten kriticky.

      Odpovedať
  18. […] sme uverejnili správu o tejto zmene, dostali sme rôzne komentáre. Gratulačné aj opatrné. Báli ste sa napríklad, či nás reklama […]

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *